• >
  • Xblack GX-3 PLUS (4xUsb Port) Laptop Soğutucu
Xblack GX-3 PLUS (4xUsb Port) Laptop Soğutucu
29,90 TL 0,00 TL | % -∞ Avantaj
Mükemmel (1)
50 %
Çok İyi
0 %
İyi
0 %
Fena Değil
0 %
Çok Kötü (1)
50 %
Ortalama Puan
3
  • 15.05.2014 13:33
civlika 19 sipariş | 12 yorum | Yorum Detay ürün gayet kullanışlı ve rahat
  • 11.05.2013 17:52
adana01 9 sipariş | 1 yorum | Yorum Detay alınmaması gereken bi ürün
  • 30.07.2011 15:16
LaryBird 0 sipariş | 2915 yorum | Yorum Detay Fiyat 28.30 TL
http://www.hizlial.com/bilgisayar/aksesuarlar/xblack-tl-003-aluminyum-7-15-6-uyumlu-cift-fanli-notebook-sogutucu_30.065.0065.0013.htm

31.50 TL
http://www.hepsiburada.com/Liste/xblack-tl-003-cift-fanli-7-156-uyumlu-notebook-sogutucu-/ProductDetails.aspx?productId=bs00626&categoryId=106859
  • 07.07.2011 13:24
clodi 2 sipariş | 1 yorum | Yorum Detay ürün ben aldım bugün elime geçti açıkcası pek beğenmedim çok yapmacık duruo !!! fanlarının üflediği bile belli olnuyo aliminyum değil sac dır.
  • 24.06.2011 14:55
burhanyurtoglu 21 sipariş | 11 yorum | Yorum Detay deneyen bilen ? merhaba arkadaşlar. bu ürün ilgimizi çekti 2 arkadaş almayı düşünüyoruz.bu ürün hakkında bilgisi olan. gerçekten soğutuyor mu ?
  • 19.01.2011 11:41
EBRULİ 28 sipariş | 17 yorum | Yorum Detay SOĞUTMA MANTIĞI İbrahim bey merhaba, yanıt için tşk ederim. Fakat benim anlatamadığm ve öğrenmek istediğim şey ; bu fan ın üst yüzeyi delikli ya da açık mı? Yani üst yüzey tamamen kapalı ise laptop a nasıl bir soğutma sağlıyor? Resimde bu anlaşılmıyor.

Mavi ışıklı olanlardaki pervaneler açıkta, bu nedenle direkt havayı rüzgar yaparak soğutuyor.
tşk
syg.
  • 19.01.2011 11:18
serdaru 80 sipariş | 21 yorum | Yorum Detay Gürültü Seviyesi Satışta olan mavi ışıklı ile karşılaştırıldığında gürültü açısından ne kadar fark yaratır acaba? TV,Bilgisayar siyah bu beyaz olursa sırıtacak. Tam incelemedim ama sanırım sadece beyaz var.?
  • 18.01.2011 18:15
ibrahim_130 119 sipariş | 81 yorum | Yorum Detay Soğutma Mantığı Diz üstü bilgisayarın altında yer alan fanlar soğutma işlemini gerçekleştirmektedir. Fakat bilgisayarınızda örnek olarak yastığn üzerinde kullandığınız zaman hava kanalları tıkandığında işlemcisi kendisini soğutumayacağı için performansında düşüş yaşanır. Soğutucu ile bilgisayarınızın hava kanallarının sürekli açık kalmasını sağlayıp işlemcinin daha hızlı soğumasını sağlayarak daha yüksek performans alabilirsiniz.
  • 18.01.2011 17:20
EBRULİ 28 sipariş | 17 yorum | Yorum Detay soğutucunun üst kısmı Laptop un altına gelen soğutucunun üst kısmında hava akımı yok mu, yani en alttaki pervane yarattığı rüzgarla , üst yüzeyi serin mi tutmaya çalışıyor. Ben şeffaf mavi ışıklı 3 küçük fanlı olanlardan almıştım daha önce, onlar direkt havayı üflüyor.
Bunun mantığını anlayamadım, üst yüzey de kapalı görünüyor. Bilgi alabilir miyim.
tşk.
  • 18.01.2011 15:59
bitenekadar.com 0 sipariş | 1984 yorum | Yorum Detay Ürün Bilgisi Soğutucu üzerindeki fanın çalışma hızı 2000 RPM dir. Soğutucu üzerindeki usb girişler usb çoklayıcı mantığı ile çalışmaktadır. Izgara kısmı metal, beyaz bölümler plastikten oluşmaktadır.

Saygılarımızla,
Bitenekadar.com
  • 18.01.2011 15:18
LaryBird 0 sipariş | 2915 yorum | Yorum Detay fiyat 63.67 TL

http://www.hizlial.com/bilgisayar/aksesuarlar/xblack-gx-3-plus-4-usb-port-7-15-6-uyumlu-20cm-led-fanli-notebook-sogutucu_30.065.0065.0010.htm

54.30 TL

http://www.hepsiburada.com/Liste/xblack-gx-3plus-led-fanli-7-156-notebook-sogutucu/ProductDetails.aspx?productId=bs00692&categoryId=106859

53.54 TL

http://www.eksenbilgisayar.com/?urun-detay_35947_XBLACK_GX-3_Plus__7inc-15_6inc__20cm__Led_Fanli__Notebook_Sogutucu.html
  • 18.01.2011 15:15
shadowplay 27 sipariş | 14 yorum | Yorum Detay RPM bilgisi? ürün detaylarında üst kısımda 2000 RPM deniyor, alt kısımdaki spesifikasyon tablosunda ise 2800 RPM yazıyor. hangisi doğru?

bi de adaptör gerektirmez diyor ama üzerinde 4 adet daha usb portu var bu aygıtın neticede, mouse webcam vs fazla güç gerektirmeyen aletler bile takıldığında 2000/2800 RPM'lik hız söz konusuyken portların yanma ihtimali artmıyor mu sizce? yanında adaptör olmasına gerek yok da, en azından bi adaptör girişi vardır umarım?

son bir soru daha, aygıtın laptopla direkt temas eden ızgara kısmı haricinde kalan beyaz solid kısımları da metal mi yoksa plastik mi?